Mijn jaar er tussenuit naar Argentinië! - Reisverslagen van Job Hölscher - WaarBenJij.nu Mijn jaar er tussenuit naar Argentinië! - Reisverslagen van Job Hölscher - WaarBenJij.nu

Mijn jaar er tussenuit naar Argentinië!

In dit reisverslag vertel ik wekelijks over mijn ervaringen in het magische Zuid-Amerikaanse land Argentinië. Ik verblijf in de relatief kleine stad Concordia op de grens met Uruguay, direct aan de rivier de 'Rio Uruguay'. In deze stad ben ik te gast bij een gezin dat bestaat uit 3 kinderen (+ mij) en 2 volwassenen. Ik ben tussen 23 Augustus 2013 en 16 Juli 2014 te vinden tussen de Argentijnen en hoop na deze lange tijd een aardig woordje Spaans te kunnen spreken. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik gastvrij ontvangen wordt en dat mijn gastgezin en anderen mij zullen helpen met het leren van de taal en het overleven op meer dan 11.000 KM afstand. Veel plezier met lezen!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2014

Laatste maand.. Dag 299 (Nog 30)

26 Mei 2014

Snelle update Dag 275 (nog 54)

02 Mei 2014

Even snel vóór Buenos Aires Dag 252 (nog 77 dagen)

21 April 2014

Dag 241 (of moet ik zeggen "nog 86 dagen"?)

06 Maart 2014

Back to school (dag 195)
Job

Buenos dias! Ik ben Job Hölscher, een avonturistische jongen uit Apeldoorn, en ben tijdens het schrijven van dit dagboek in Concordia, Entre Rios, Argenta. Ik deel mijn ervaringen en belevingen graag met jullie en ik hoop dat ik jullie er een plezier mee doe. Adios!

Actief sinds 10 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20819

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2013 - 16 Juli 2014

Mijn jaar er tussenuit naar Argentinië!

Landen bezocht: